شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eaz_gov
 
 آخرین اخبار

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
مشارکت مردم، عامل موثر در توسعه روستاهاست/ ضرورت تعریف مزیت‌های نسبی برای روستاها

استاندار آذربایجان شرقی:
گسترش ارتباط با دنیا، جزو سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران است

استاندار آذربایجان شرقی بر نگرش جامعه به فضاهای شهری و ادغام کاربردی سنت و مدرنیته در شهرسازی تأکید ...

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:
شهرداری‌ها تهیه طرح ایمنی ساختمان‌ها را جدی بگیرند

برگزاری دوره آموزشی سناریو نویسی رزمایش پدافند غیرعامل در تبریز

امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی مابین اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ا ...

دوره آموزشی «ارزیابی و سناریو پردازی تهدیدات و آسیب پذیری ها» برگزار شد

معاون استاندار آذربایجان شرقی:
سرمایه انسانی مهم‌ترین عامل توسعه مدیریت و منابع است

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تشریح کرد:
جزئیات حضور استان آذربایجان شرقی در نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور

برگزاری دوره آموزشی پدافند شیمیایی در سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز

آرشیو Print RSS
 
 
امروز : 1092
ديروز : 1173
ماه : 52141
سال جاری : 532949
تعدا مطالب : 13165
كل : 532949
 
تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398     |     کد : 30298

استاندار آذربایجان شرقی:

شبکه معابر تبریز باید توسعه یابد/ لزوم توجه به ابعاد اجتماعی شریان‌های شهری

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توسعه شبکه معابر شهری تبریز در راستای حل معضل ترافیک، گفت: در کنار کارکرد جابه‌جایی، باید به ابعاد اجتماعی، زیست محیطی و معماری شریان‌های شهری نیز توجه شود.

دکتر محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر در منطقه 5 تبریز، با اشاره به اینکه حداقل 25 درصد از فضاهای شهری باید به حمل‌ونقل اختصاص یابد، گفت: توسعه شبکه معابر در شهر تبریز متناسب با افزایش جمعیت و تعداد وسایل نقلیه نیست و اجرای طرح‌هایی نظیر این طرح ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از گلوگاه‌های ترافیکی تبریز در سال‌های گذشته اصلاح شده است، افزود: با این حال هنوز هم نیازمند تلاش بیشتر در این زمینه هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شریان‌های شهری علاوه بر کارکرد جابه‌جایی، کارکردهای اجتماعی، زیست‌محیطی و معماری هم دارند، افزود: شهرداری تبریز در تکمیل این پروژه و اجرای پروژه‌های بعدی به این کارکردها نیز توجه کند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ترافیک تنها با احداث زیرگذر و روگذر و افزایش طول شبکه حل نمی‌شود و در کنار آن باید فرهنگ رانندگی و شهرنشینی هم ارتقا یابد.

تقاطع غیرهمسطح «ولیعصر» به طول 1300 متر به عنوان بخشی از فاز نخست اتوبان ولایت با صرف هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از این تقاطع، کوی‌های نصر و استانداری به یکدیگر متصل و تردد در مسیرهای مختلف اتوبان پاسداران، نصر و استانداری به همدیگر ممکن می‌شود.

 


آلبوم تصاویرشبکه معابر تبریز باید توسعه یابد/ لزوم توجه به ابعاد اجتماعی شریان‌های شهری

افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر
نوشته شده در   سه شنبه 3 ارديبهشت 1398  توسط   مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی   
PDF چاپ چاپ
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir