شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eazgov
 
 آخرین اخبار

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
مدارس مهارت حل مسئله را به دانش آموزان بیاموزند

استاندار آذربایجان شرقی:
شفاف‌سازی مالی عامل پیشگیری از فساد اداری است/ فرایندهای زاید اداری حذف شود

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:
ضرورت تعیین و تکلیف توزیع لوازم‌خانگی احتکار شده در استان

با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛
آئین بدرقه ورزشکاران اعزامی استان به بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا برگزار شد

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
واگذاری 173 عنوان از وظایف و اختیارات دستگاه‌های ملی به دستگاه‌های اجرایی استان

پیام استاندار آذربایجان ‌شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

استاندار آذربایجان شرقی:
دانش‌آموزان نخبه در مدارس شناسایی شوند

استاندار آذربایجان شرقی:
شهرداری‌ها موظف به پرداخت نیم درصد اعتبارات خود به کتابخانه‌های عمومی هستند

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
ارتقای جایگاه استان در بهبود فضای کسب‌وکار

استاندار آذربایجان شرقی:
ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های در معرض خطر اعتیاد ضروری است

آرشیو
 
 
امروز : 767
ديروز : 1009
ماه : 17204
سال جاری : 17204
تعدا مطالب : 11439
كل : 17204
 
تاریخ : يکشنبه 20 اسفند 1396     |     کد : 27879

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:

بازرسی‌ مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از انجام بازرسی‌های مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در راستای صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.

بهروز مهدوی در نشست کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان در ایام نوروز، اظهار داشت: هر دستگاه باید کارکنان خود را توجیه کرده و آموزش‌های لازم را برای دستیابی به نتیجه مطلوب در بازرسی‌ها و برخورد با مراجعان انجام دهد.

وی در ادامه بابیان اینکه در دسترس بودن مدیران یکی از شاخص‌های ارزیابی است، گفت: مدیران دستگاه‌های متولی باید در دسترس بوده و پاسخگوی مشکلات موجود در دستگاه‌های زیر نظر باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر جلوگیری از تضییع وقت گردشگران، برخورد با کم‌فروشی و گران‌فروشی و همچنین لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، گفت: دریافت مبالغی بیش از تعرفه‌های قانونی در برخی مراکز بهداشتی و درمانی از جمله گلایه‌های مسافران است که باید با این موارد برخورد شده و تذکر داده شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جلب رضایت مسافران و گردشگران نوروزی، ادامه داد: در این راستا باید با ارائه فرم‌های نظرسنجی، از نظرات و پیشنهاد‌ها همچنین میزان رضایت مندی گردشگران از خدمات ارائه‌شده آگاه خواهیم شد.

مهدوی با اشاره به حضور گردشگران کشورهای اسلامی در تبریز، تأکید کردک مساجد استان با فراهم کردن بسترها و امکانات لازم باید آماده ارائه خدمات به گردشگران باشند.
 


PDF چاپ بازگشت
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir