شبکه‌های اجتماعی
استانداری آذربایجان شرقی را با این شناسه در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
@eazgov
 
 آخرین اخبار

استاندار آذربایجان شرقی:
شهرداری‌ها موظف به پرداخت نیم درصد اعتبارات خود به کتابخانه‌های عمومی هستند

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:
ارتقای جایگاه استان در بهبود فضای کسب‌وکار

استاندار آذربایجان شرقی:
ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های در معرض خطر اعتیاد ضروری است

مسائل و مشکلات فعالان صنعت قیر در آذربایجان شرقی بررسی شد

استاندار آذربایجان شرقی:
دانشگاه‌ها باید در توسعه اقتصادی کشور نقش‌آفرینی کنند

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
نانوایی‌های استان درجه‌بندی و سامان‌دهی می‌شوند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
تمرکززدایی موجب کاهش فساد اداری می‌شود

استاندار آذربایجان ‌شرقی:
ارز حاصل از صادرات باید به جامعه بازگردد/ ضرورت تامین مواد اولیه تولید

استاندار آذربایجان شرقی:
روحیه جهادی تلاشگران قرارگاه خاتم، الگوی سازندگی در کشور است

استاندار آذربایجان شرقی:
طرح جامع صادرات و واردات تهیه شود/ تامین کالاهای اساسی تحت کنترل است

آرشیو
 
 
امروز : 118
ديروز : 785
ماه : 14800
سال جاری : 14800
تعدا مطالب : 11432
كل : 14800
 
تاریخ : يکشنبه 20 اسفند 1396     |     کد : 27879

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:

بازرسی‌ مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از انجام بازرسی‌های مستمر از عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در راستای صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.

بهروز مهدوی در نشست کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان در ایام نوروز، اظهار داشت: هر دستگاه باید کارکنان خود را توجیه کرده و آموزش‌های لازم را برای دستیابی به نتیجه مطلوب در بازرسی‌ها و برخورد با مراجعان انجام دهد.

وی در ادامه بابیان اینکه در دسترس بودن مدیران یکی از شاخص‌های ارزیابی است، گفت: مدیران دستگاه‌های متولی باید در دسترس بوده و پاسخگوی مشکلات موجود در دستگاه‌های زیر نظر باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر جلوگیری از تضییع وقت گردشگران، برخورد با کم‌فروشی و گران‌فروشی و همچنین لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، گفت: دریافت مبالغی بیش از تعرفه‌های قانونی در برخی مراکز بهداشتی و درمانی از جمله گلایه‌های مسافران است که باید با این موارد برخورد شده و تذکر داده شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جلب رضایت مسافران و گردشگران نوروزی، ادامه داد: در این راستا باید با ارائه فرم‌های نظرسنجی، از نظرات و پیشنهاد‌ها همچنین میزان رضایت مندی گردشگران از خدمات ارائه‌شده آگاه خواهیم شد.

مهدوی با اشاره به حضور گردشگران کشورهای اسلامی در تبریز، تأکید کردک مساجد استان با فراهم کردن بسترها و امکانات لازم باید آماده ارائه خدمات به گردشگران باشند.
 


PDF چاپ بازگشت
 
کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری آذربایجان شرقی می باشد.
Powered By :ITShams.ir