مهمان
چهارشنبه 27 فروردين 1393 جستجو در سایت
منوي اصلي
 
آمار سایت
افراد آنلاین : 5825
اعضا عضو سایت : 1427
اعضا آنلاین : 6
امروز : 8250
دیروز : 17975
ماه جاری : 473536
تعداد مطالب : 15422
کل : 12598929
 
ارتباط با استاندار
 
  
 

آدرس پستي:

تبريز- خيابان جمهوري اسلامي- استانداري آذربايجان شرقي

كد پستي: آآ




تلفن‌هاي تماس:

تلفنخانه: 5263333- 0411     روابط عمومي: 5263888 - 0411

فكس: 5263899 - 0411

دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات: 5263877 - 0411   (فکس: 5259966)

  

پست الكترونيكي:

ravabet@ostan-as.gov.ir

سايت اطلاع‌رساني: www.ostan-as.gov.ir

 
 

سیستم سامد و ملاقات مستقیم با استاندار:

سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است. شماره تلفن 111، به عنوان یکی از کانال‌های ارتباطی با این سامانه در نظر گرفته شده است؛ به نحوی که از هر نقطه استان که با این شماره تماس گرفته شود به طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان تماس برقرار می‌گردد.

اهداف سامد:

-          ارتقای سطح پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به مردم

-          افزایش میزان رضایتمندی مردم از خدمات عمومی دولت

-          توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات

-          ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت

-          تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوطه

-          پاسخگویی سریع و رسیدگی موثر به تقاضای مردم و احقاق حقوق آنان

-          افزایش نظارت مردمی بر نحوه ارائه خدمات دولتی

-          سیاست‌گذاری برای کاهش عوامل بروز نارضایتی از طریق مستندسازی، طبقه‌بندی و اولویت بندی مکاتبات واصله

سایر خدمات سامد: پیگیری نامه‌های مردمی، نامه‌های ریاست جمهوری با شماره تلفن 111 و دستورات استاندار محترم در ملاقات‌های مردمی

علاوه بر شماره 111، شماره تلفن 5417125 برای هرگونه سوالات، آماده پاسخگویی به شهروندان می‌باشد.

نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات: شورای عالی اداری در جلسه یکصد و بیست و هشتم، در جهت ارتقای سطح پاسخگویی در دستگاه‌های اجرایی اقدام به تصویب این نظامنامه نمود.

پاسخگویی: پذیرش مسئولیت نتایج و پیامدهای حاصل از عملکرد دستگاه‌ها و ارائه پاسخ شفاف در قبال وظایف انجام شده و نشده به ذینفعان.

شکایت: درخواست احقاق حق شهروندان از نقض یا نقص قوانین و مقررات، عدم اجرای ضوابط در دستگاه‌های اجرایی و میزان کمیت و کیفیت ارائه خدمات در مقایسه با استانداردهای ارائه خدمات عمومی.

درخواست: تقاضای تعلق گرفتن خدمات یا شمولیت قانون، آیین نامه و دستورالعمل به فرد یا گروه خاص.

پیشنهاد: ارائه هرگونه فکر، ایده و روش جدیدی که بتواند منجر به ایجاد یک تحول یا تسریع در دقت و سرعت ارائه خدمات و کاهش هزینه‌ها گردد.

گزارش‌ها: بیان واقعیتی که اطلاع دادن آن دارای منافعی برای خود، دیگران و یا آحاد جامعه می‌باشد.

نوشته شده در سه شنبه شانزدهم فروردين 1390 ساعت 08:09 قبل از ظهر
ویرایش شده در سه شنبه سیزدهم اسفند 1392 ساعت 11:12 قبل از ظهر
چاپ ارسال برای دوستان
نظرات شما :
نام :
نام خانوادگی :
آدرس الکترونیکی :
نظر خود را درباره این مطلب بیان بفرمائید.